يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۹۲۷۲
زمان انتشار: ۰۹:۳۴     ۲۳ تير ۱۴۰۰
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه مشکلات استقلال زیاد و دلسوز در این تیم کم است و فرهاد مجیدی یک نفری جور همه ارکان باشگاه را می‌کشد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، حسن اشجاری در خصوص دربی حذفی روز پنجشنبه اظهار داشت: هیچ وقت نمی‌شود نتیجه و حتی جریانات یک دربی را پیش بینی کرد. شرایط تیم‌ها قبل از یک دربی نشانگر وضعیت آنها در آن بازی خاص نیست و هر دربی شرایط ویژه خودش را دارد. این دربی هم از همان قوانین نانوشته پیروی می‌کند و تنها اتفاقاتی که در دقایق ابتدایی در زمین می‌افتد می‌تواند یک تیم را به لحاظ روحی بالا برده یا پایین بیاورد.

نقش تک ستاره ها در استقلال پررنگ است

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: استقلال با اینکه خیلی خوب نتیجه می‌گیرد، اما به لحاظ ساختار تیمی هنوز مشکلاتی دارد. در این تیم خلاقیت فردی بسیار تعیین کننده است و نقش تک ستاره‌های کلیدی بیشتر به چشم می‌آید. تک ستاره‌هایی مثل قایدی، اسماعیلی و مطهری. اما همین تک ستاره‌ها آنقدر ظرفیت دارند که حتی بتوانند سرنوشت دربی را هم تغییر دهند.

آیا مجیدی می تواند در بلند مدت هم کار کند؟

اشجاری در خصوص مسائل داخلی باشگاه استقلال بیان داشت: با مواضع روشن فرهاد مجیدی مقابل مدیران باشگاه و وزارت ورزش، کار او را برای آینده بسیار دشوار می‌بینم. عملکرد او در این فصل بسیار عالی است، اما با توجه به اختلافات آشکار او با مدیران باشگاه و وزارت ورزش، آیا بستر برای همکاری بلند مدت موجود است؟ واهمه من از این است که مجیدی در این تیم استقلال قربانی شود و یک سرمایه دیگر هم از تیم ما بسوزد.

مصاحبه های تند مجیدی به خاطر فشار زیادی است که تحمل می‌کند

وی تاکید کرد: برخی مواقع مصاحبه‌های مجیدی خیلی تند است، اما در عین حال باید به این نکته اشاره کنم که او در شرایط کنونی بسیار تحت فشار است. یادمان باشد مجیدی خودش یک تنه همه باشگاه شده است. مدیریت در باشگاه استقلال این نیست که پشت میز آن بنشینیم و از احوال تیم خبر نداشته باشیم. عملاً مجیدی خودش در این باشگاه مدیریت هم انجام می‌دهد و همه اینها او را تحت فشار قرار داده است. دلیل بسیاری از مصاحبه‌های تند او همین فشارهایی است که بر او وارد می‌شود.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: از نظر من حتی اگر استقلال در این دربی شکست هم بخورد، چیزی از ارزشهای فرهاد کم نمی‌شود. او در یکی از بدترین مقاطع ممکن توانسته با نتایج درخشانی که می‌گیرد رتبه سومی و سهمیه آسیا را قطعی کند که این بسیار ارزشمند است.

می‌ترسم مجیدی قربانی شود

پرسپولیسی ها آغازگر تنش بودند

کارشناس فوتبال در خصوص تنش‌هایی که اخیراً بین ارکان دو باشگاه در آستانه دربی پیش آمده گفت: تا جایی که ما رصد کردیم، آغازگر این تنش‌ها باشگاه پرسپولیس بود. اینکه استقلالی‌ها خواهان داوری‌های کم اشتباه تر شدند که جای ناراحتی ندارد. اما سرمربی پرسپولیس به مسائل داخلی استقلال رسماً ورود کرد تا این تنش‌ها آغاز شود. آقای گل محمدی تصور می‌کند هر حرفی را اگر در آرامش و با ظاهر محترمانه بزند ایرادی ندارد. در واقع ایشان به شکل اتوکشیده هوچیگری می‌کند. این آقایان می‌خواهند با فریبکاری و شلوغ کاری کارشان را پیش ببرند.

وی افزود: استقلال اولین تیمی نیست که پرسپولیسی‌ها با آن دچار تنش شدند و قبل از این اتفاق برای خیلی از باشگاه‌های دیگر هم افتاده بود.

چرا همچنان رسول پناه به تلویزیون نمی‌رود؟

اشجاری خاطرنشان ساخت: خدا را شکر در رسانه ملی عنوان شد که چطور جلوی حضور رسول پناه مدیرعامل سابق پرسپولیس در صدا و سیما گرفته شد تا خیلی از مباحث پشت پرده‌ای و روابط برخی آقایان با برخی از افراد شاغل در پشت پرده فوتبال رسماً فاش نشود.

پیشکسوت فوتبال با انتقاد از رفتارهای دو گانه برخی کمیته‌ها در فدراسیون فوتبال گفت: چرا با تیم‌ها دوگانه برخورد می‌شود؟ چرا بعضی از خاطیان بلافاصله و حتی به صورت شبانه و فوری حکم محکومیت شان صادر می‌شود اما با خاطیان برخی از تیم‌ها یا اصلاً برخورد نمی‌شود یا در زمان خودش برخورد نمی‌شود. این رفتارهای دوگانه زیبنده فوتبال ایران نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها