کد خبر: ۴۸۹۶۳۳
زمان انتشار: ۱۵:۳۶     ۳۱ تير ۱۴۰۰
بدرقه خونین؛
بی‌توجهی دولت به مسائل داخلی کشور شرایطی را بوجود آورده که نابسامانی در حوزه‌های مختلف به بالاترین حد خود رسیده و کشور به میدان اعتراضات تبدیل شده است.

نارضایتی اجتماعی در روزهای پایانی دولت روحانی/ 34 تجمع اعتراضی فقط در 15 روز + جدولبه گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، با بررسی مواضع و رویکرد مقامات دولت روحانی در 8 سال گذشته به خوبی می‌توان دریافت که سیاستمردان این دولت از ابتدای فعالیت خود چندان تعهدی نسبت به مسائل کشور نداشته‌اند چراکه اداره کشور را محدود به فرصت‌های نامعلوم بین‌المللی می‌دانستند.

وقتی دستگاه اجرایی با نگرشی مدیریت می‌شود که حتی توان مدیریت "آب خوردن مردم" را هم ندارد و منتظر است کشورهای خارجی به دادش برسند، بدون شک کشور متحمل خسارت‌های سهمگینی خواهد شد.

با نگاهی دقیق‌تر می‌توان دریافت که ایراد دولت روحانی فراتر از "ناتوانی در حل مسائل کشور" است، اتفاقی که طی 8 سال گذشته شاهد آن بوده‌ایم ناشی از آن است که دستگاه اجرایی کشور اساسا رویکرد اجرایی نداشته و وظایف اینچنینی را جزو کارویژه‌های خود به حساب نمی‌آورد.

کمااینکه وزیر مسکن دولت روحانی صراحتا اعلام کرده بود ساختن مسکن وظیفه دولت نیست، از سوی دیگر شخص رئیس‌جمهور را می‌بینیم که معتقد بود حتی آب خوردن مردم را باید از طریق مذاکرات بین‌المللی پیگیری کرد.

بی‌توجهی دولت به مدیریت مسائل داخلی کشور شرایطی را بوجود آورده که نابسامانی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، زیرساختی و... به بالاترین حد خود رسیده و کشور به میدان اعتراضات تبدیل شده است به گونه‌ای که طبق بررسی انجام‌شده فقط در نیمه دوم تیرماه علیرغم شرایط کرونایی و محدودیت‌های موجود، 34 تجمع اعتراضی برگزار شده است که در جدول زیر جزئیات آن گردآوری شده است.

نارضایتی اجتماعی در زوهای پایانی دولت روحانی/ 34 تجمع اعتراضی فقط در 15 روز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها