أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۸۹۷۶۶
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۰۳ مرداد ۱۴۰۰
گزارش پلیس راهور تهران بزرگ
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در صبح یکشنبه سوم مرداد ۱۴۰۰ را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری دانشجو، سرهنگ مجید رنجبر اظهار داشت: با توجه به ابلاغیه ستاد ملی کرونا در خصوص تعطیلی ۶ روزه و در آخرین روز این تعطیلات، شاهد ترافیکی روان و بدون مشکل در اکثر محور‌ها و معابر شهر تهران هستیم.

وی ادامه داد: برخی رانندگان با توجه به خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت غیر مجاز می‌نمایند که این تخلفات از دید پلیس چه به صورت محسوس و نامحسوس و از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک دور نخواهند ماند.

رنجبر گفت: بزرگراه‌های شهید همت، شهید زین‌الدین، شهید بابایی، شهید چمران، شهید سلیمانی دارای ترافیکی روان و در حال حرکت و بدون مشکل است.

وی ضمن تشکر از شهروندان به خاطر رعایت و مدیریت ترافیک در این چند روز تعطیلات گفت: شهروندان در این مدت تعطیلات ۶ روزه به خوبی تردد‌های خود را مدیریت کرده و رفت و آمد خیلی کمتری در سطح معابر داشتند.

رنجبر افزود: در این چند روز تعطیلات و برابر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا طرح ترافیک نداشتیم، اما از دوشنبه این طرح اجرا شده و رانندگان تهرانی می‌بایست به این موضوع آگاهی داشته باشند و تردد خود را مدیریت نمایند.

وی بیان داشت: در این مدت، اما طرح تردد شبانه و ممنوعیت تردد از ساعت ۲۲ الی ۳ بامداد اجرا می‌گردید و از دوشنبه نیز این طرح همانند روز‌های گذشته به قوت خود باقی است.

رنجبر گفت: در این ۶ روز تعطیلی به واسطه تعطیلی مراکز معاینه فنی، دوربین‌ها ثبت تخلف معاینه فنی انجام نداده، ولی رانندگان مطلع باشند که از دوشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۰ ثبت تخلف به روال قبل خود بازگشته و خودرو‌هایی که معاینه فنی نداشته باشند را جریمه خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها