امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۸۹۸۹۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۱     ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار از تعیین مزد کارگران خباز خبر داد و گفت: دستمزد تا پایان هفته اول مرداد ماه تعیین خواهد شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایلنا، محمود یزدی درباره دستمزد کارگران خباز گفت: اداره کار جلسه‌ای را برای افزایش دستمزد کارگران برگزار کرد تا کارفرمایان و کارگران برای دستمزد به توافق برسند. به طور قطع، جلساتی طی امروز (چهارم مرداد ماه) و روز‌های آتی برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: نان روز یکشنبه (بیست و هفتم تیرماه) گران شد و از آن تاریخ باید افزایش دستمزد کارگران باید بر مبنای افزایش قیمت نان محاسبه و به حساب کارگران واریز شود. کارفرمایان ملزم هستند تا مابه‌التفاوت دستمزد را به تمامی کارگران پرداخت کنند.

اگرچه نمایندگان کارگری از اختلاف خود با کارفرما سخن می‌گویند، اما یزدی این موضوع را تایید نمی‌کند. به گفته وی، هیچ اختلافی میان دو گروه وجود ندارد و نمایندگان کارفرما و کارگری تلاش می‌کنند تا با چانه‌زنی از سهیمه بیشتری برخوردار شوند. مذاکرات مزدی به خوبی پیش می‌رود؛ اگرچه تعیین دستمزد کمی زمان‌بر است، اما وضعیت مزد تا آخر هفته جاری مشخص خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها