يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۰۱۱۳
زمان انتشار: ۱۵:۲۰     ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران با اشاره به برنامه هفته جاری اعضای منتخب شورای شهر تهران در فرآیند بررسی برنامه‌های کاندیداهای تصدی شهرداری تهران اظهار کرد: براساس قرعه‌کشی انجام شده زمان ارائه برنامه‌ها از سوی گزینه‌های تصدی شهرداری تهران مشخص شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از میزان، مهدی اقراریان منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران گفت: بر همین اساس قرار است ارائه برنامه‌ها از امروز شنبه تا روز سه‌شنبه هفته جاری در سه نوبت انجام شود که نوبت اول از ساعت ۸، نوبت دوم ساعت ۱۰:۳۰ و نوبت سوم ساعت ۱۵ خواهد بود.

وی افزود: در روز شنبه نهم مردادماه ۱۴۰۰ در سه نوبت اشاره شده به ترتیب آقای آبرومند، خانم آباد و در نوبت سوم آقای زاکانی حضور پیدا خواهند کرد و برنامه‌های خود را ارائه می‌کنند.

سخنگوی منتخب شورای شهر تهران ادامه داد:‌در روز یکشنبه دهم مردادماه نیز به ترتیب آقای نیکزاد، آقای حسینی و آقای قاسمی برنامه‌های خود را ارائه خواهند کرد و در ادامه در روز دوشنبه ۱۱ مردادماه در نوبت اول آقای علی‌آبادی، نوبت دوم آقای بذرپاش و در نوبت سوم آقای درویش برنامه‌های خود را اعلام خواهد کرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی این منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران، در روز سه‌شنبه و در روز پایانی ارائه برنامه‌ها از سوی کاندیداهای تصدی شهرداری تهران در دو نوبت به ترتیب آقای احمدی‌مقدم و آقای پیرهادی برنامه‌های خود را اعلام خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها