أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۰۲۹۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
سراومد زمستون...
امروز؛ پایان دولت روحانی، رئیس‌جمهوری که با شعار تدبیر و امید توانست افکار عمومی را همراه خود کند ولی پس از گذشت هشت سال پایین ترین محبوبیت را بین رئیس جمهورهای پیشین کسب کرد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، امروز؛ پایان دولت روحانی، رئیس‌جمهوری که با شعار تدبیر و امید توانست افکار عمومی را همراه خود کند ولی پس از گذشت هشت سال پایین ترین محبوبیت را بین رئیس جمهورهای پیشین کسب کرد. هیچ رئیس جمهوری در طول ۳ دهه گذشته، وضعی چنین اسف‌بار از حیث محبوبیت نداشته است.

در همین خصوص روزنامه ها، صفحه های اینستاگرامی و برخی از فعالان فضای مجازی در توئیتر هم با منتشر کردن پوستر و متن دولت دوازدهم را بدرقه کردند که در ادامه برخی از این واکنش ها میآید:

واکنش ها به پایان دولت روحانی

 

برخی از واکنش های کاربران توئیتر هم میبینیم:

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها