يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۰۳۰۹
زمان انتشار: ۰۹:۳۹     ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
حاجی دلیگانی خبر داد؛
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: چنانچه آقای رئیسی رئیس جمهور وزرای پیشنهادی خود را در مراسم تحلیف به مجلس معرفی کند در همان جلسه اعلام وصول انجام می‌شود و بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در دستور کار مجلس قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه 598، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: چنانچه آقای رئیسی رئیس جمهور در مراسم تحلیف در روز پنچ شنبه 14 مرداد برنامه خود و لیست وزرای کابینه و سوابق آنها را به مجلس ارائه کند در همان جلسه اعلام وصول جهت رأی اعتماد به وزرا، انجام می‌شود.

وی افزود: در این صورت در هفته آینده کمیسیون‌های تخصصی کار بررسی و ارزیابی برنامه و سوابق کاری وزرای پیشنهادی را در دستور کار خواهند داشت.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: پس از بررسی برنامه کاری وزرا در کمیسیون‌ها، جلسه رأی اعتماد به اعضای کابینه در صحن مجلس از روز شنبه 23 مرداد ماه آغاز خواهد شد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: مجلس در دو نوبت صبح و بعدازظهر به بررسی برنامه وزرای پیشنهادی برای رأی اعتماد خواهد پرداخت و در صورت نیاز با تصمیم و تصویب مجلس کار در شیفت سوم نیز ادامه خواهد یافت.

وی افزود: کار بررسی رأی اعتماد به وزرا به شکلی پیش خواهیم برد تا در روز سه‌شنبه 26 مردادماه رأی اعتماد به دولت سیزدهم به پایان برسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها