أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۹۰۳۲۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
ضدانقلاب کیست؟
روایت این روزهای خوزستان، روایتی از جنس درد و محنتی است که این مردم صبور و مقاوم از بدعهدی ها و بی وفایی های دولتی ها متحمل می شوند.
 
 
 
 
 
 
فایل ویدیو
به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبر24، سالیان متمادی است روایت خطه دلیران خوزستان زبانزد خاص و عام است.مصداق بارز این دلاورمردی ها در دوران دفاع مقدس و حماسه های جاویدان مرزنشینان مجاهد این خاک تبلور یافت و پس از آن نیز بارها در عرصه های مختلف در جای جای خوزستان شاهد حضور غیرتمندانه مردم شهیدپرور این استان در صحنه دفاع از آرمان های انقلاب بوده ایم.

بحران کم آبی و اعتراضات به حق مردم شهرهای خوزستان که حاصل بی توجهی و قدرنشناسی مسئولان دولت ناکارآمد حسن روحانی است، این روزها به دستاویزی برای هجمه دشمنان، معاندان و بدخواهان نظام و انقلاب تبدیل شده و سعی دارند با تبلیغات مسموم، مسیر این مطالبات به جای مردم را به سمت مورد نظر خود سوق دهند.

در پی تشدید بیکاری و تورمی که سیاست های غلط دولت روحانی به وجود آورد، شرایط در خوزستان سخت تر شده و مشکلات مردم نیز افزون تر شد که می طلبد، مسئولان دولت جدید اتضاحات دولت بی کفایت حسن روحانی را برطرف کرده و درصدد حل سریع مشکلات مردم شهرهای این استان نمایند.

گروه مستند ساز خبر24، در سفر خود به این خطه مظلوم و مقاوم درددل های مردم سوسنگرد را به گوش جان شنیدند. مردم سوسنگرد می گویند: در قانون تبعیض وجود ندارد، اما عده ای قانون را به تهدیدی علیه ما تبدیل کرده اند، آنها می گویند:ضدانقلاب آن مسئول بی کفایت است نه مردم، مردم می گویند: جوانان ما اکثرا لیسانس و فوق لیسانس دارند اما یا بیکارند یا حمالی می کنند.

مردم خوزستان ایرانی هستند و هموطن ما محسوب می شوند، آنها می گویند: ما همه شناسنامه ایرانی داریم و در انتخابات هم بیشترین مشارکت را داشتیم، عده ای به دنبال ماهیگیری از آب گل آلود هستند، ما اهل تفرقه نیستیم و همین الان اگر رهبر دستور بدهد، برای ایران جان می دهیم.

مسئولیت دولت جدید در قبال این مردم خونگرم و مهربان و مظلوم صدچندان شده و امیدواریم در تحقق مطالبات آنها تسریع بیشتری صورت گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها