أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۰۴۸۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
سخنگوی فراکسیون مستقلان مجلس برنامه های این فراکسیون برای دادن رای اعتماد به وزرای پیشنهادی برای اخذ رای اعتماد را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، غلامرضا نوری قزلجه سخنگوی فراکسیون مستقلان مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به برنامه های این فراکسیون برای بررسی صلاحیت های وزرای پیشنهادی دولت به قوه مقننه برای اخذ رای اعتماد، گفت: دو شاخصه مهم برای دادن رای اعتماد به وزرای پیشنهادی از سوی اعضای فراکسیون در نظر گرفته شده که مدیر و کارآمد بودن آن فرد معرفی شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط کشور باید فردی متصدی یک وزارتخانه شود که با تجربه و کاربلد باشد، ادامه داد:با توجه به شرایط افرادی برای کارهای اجرایی باید انتخاب شوند که از حوزه کاری خود آشنایی لازم را داشته باشند دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم.

نماینده بستان آباد در مجلس با تاکید براینکه کابینه دولت سیزدهم باید از افراد قوی تشکیل شود، عنوان کرد: البته فراکسیون نیز بنا را بر تعامل با وزرای پیشنهادی گذاشته و قصد تقابل نداریم و سعی خواهیم کرد به افرادی که معرفی می شوند کمک کنیم تا با رای بالا متصدی وزارتخانه شوند.

سخنگوی فراکسیون مستقلان مجلس درباره نحوه جمع آوری اطلاعات برای بررسی صلاحیت وزرا در مجلس، گفت: با توجه به اینکه اعضای فراکسیون در کمیسیون های مختلف حضور دارند قرار شده است که اطلاعات از طریق کمیسیون ها  جمع آوری و در یک جلسه فوق العاده در فراکسیون جمع بندی نهایی را انجام دهیم و اگر لازم شد از وزرای پیشنهادی دعوت می شود تا با حضور در فراکسیون به شبهاتی که وجود دارد پاسخ دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها