يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۰۴۸۹
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
پراید ۱۴۳ میلیون‌ تومان شد؛
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار رشد ۱ تا ۲ میلیون‌ تومانی قیمت ها را تجربه کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از جهان نيوز، بازار امروز خرید و فروش خودرو‌ همچنان شاهد رشد قیمت ها در انواع خودروهای داخلی است به نحوی که پراید 111 به قیمت 143 میلیون تومان، پراید 151  با قیمت 154 میلیون تومان فروخته می‌شود.

علاوه بر این تیبا هاچ‌بک EX به قیمت 140 میلیون تومان، تیبا صندوق‌دار SX به قیمت 143  میلیون تومان، چانگان CS35 با قیمت 490 میلیون توما و آریو 1.6 لیتر اتوماتیک 395 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ساینا EX دنده‌ای نیز در بازار خودرو 152 میلیون تومان، کوییک دنده‌ای R 166 میلیون تومان، سمند LX با قیمت 221 میلیون تومان ، سمند LX با موتور EF7 هم  249 میلیون تومان، سمند سورن  256 میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.  

همچنین پژو 206 تیپ 2 با قیمت 232 میلیون تومان، پژو 206 تیپ 5 با قیمت 275 میلیون‌تومان فروخته می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها