يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۰۴۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
امروز قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۱ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان رسید.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  امروز (۱۸ مرداد۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۱ میلیون و ۱۸۰هزار تومان رسید. قیمت نیم سکه ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت اونس طلا در بازارهای جهانی به یک هزار و ۷۴۷  دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۸۲ هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت سکه نسبت به آخرین معاملات دیروز  حدود ۷۰هزار تومان افزایش یافته است. 

شما می‌توانید نرخ امروز طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:

نام محصول  نرخ(تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  ۱۱.۱۸۰.۰۰۰
سکه تمام طرح قدیم  ۱۰.۷۰۰.۰۰۰
نیم سکه بهار آزادی ۵.۷۰۰.۰۰۰
ربع سکه بهار آزادی ۳.۵۵۰.۰۰۰
سکه گرمی  ۲.۱۸۰.۰۰۰
اونس جهانی    یک هزار و ۷۴۷ دلار و ۵۳ سنت 
طلای ۱۸ عیار   ۱.۰۸۲.۲۰۰
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها