أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۰۷۵۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
نقل و انتقالات پرسپولیس؛
دستیار یحیی گل محمدی در جمع کادرفنی پرسپولیس ماندنی شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس برای پنجمین فصل متوالی در رقابت‌های لیگ برتر نه تنها باعث پیشنهاد باشگاه‌های دیگر به بازیکنان این تیم شد بلکه مربیان پرسپولیس نیز گزینه‌هایی را برای جدایی پیدا کردند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با وجود تمدید قرارداد خود از سه باشگاه داخلی و یک باشگاه قطری پیشنهاد همکاری داشت اما تصمیم به ماندن در جمع سرخپوشان پایتخت گرفت تا کار خود را در رأس کادر فنی سرخپوشان ادامه دهد.

همچنین کریم باقری نیز پس از کش و قوس‌های فراوان و پیشنهاد همکاری با تیم ملی ایران تصمیم گرفت همچون فصل گذشته دستیار یحیی گل محمدی در پرسپولیس باشد و هنگام تعطیلی‌های لیگ برتر به دراگان اسکوچیچ در تیم ملی نیز کمک کند.

حمید مطهری دستیار اول یحیی هم پس از دریافت دو پیشنهاد برای هدایت تیم‌های لیگ برتری با یحیی گل محمدی جلسه گذاشت تا تکلیف خود را برای فصل آینده مشخص کند.

مربی سرخپوشان با بررسی شرایط این تیم‌ها و پس از مشورت با یحیی تصمیم به ماندن در پرسپولیس گرفت تا فصل آینده نیز امور فنی پرسپولیس را برنامه‌ریزی کند.

مطهری در هفته جاری قرار داد خود را برای یک فصل دیگر با پرسپولیس تمدید می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها