أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۰۹۵۳
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
رضوانی در مخالفت با وزیر پیشنهادی اطلاعات:
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات وزیر پیشنهادی اطلاعات در حوزه برخورد با ترک فعل‌ها در زمینه مبارزه با مفاسد در قوه قضائیه قابل قبول نیست.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598 به نقل از مهر، در جلسه علنی روز یکشنبه (۳۱ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی اطلاعات، غلامحسین رضوانی در مخالفت با رأی‌اعتماد به خطیب گفت: برای بررسی سوابق و عملکرد وزیر پیشنهادی اطلاعات ۲۵ ساعت وقت صرف کردم، مبارزه با مفاسد اقتصادی، خنثی‌سازی توطئه‌های اسرائیل و امریکا، مقابله با نفوذ، عملیات ضد جاسوسی، مقابله با تروریست‌ها و آموزش مقامات نظام، همه از وظایف وزارت اطلاعات است.

وی ادامه داد: شخصیت خطیب حتی از نظر مخالفین، شخصیتی سالم، مجاهد و محترم است و هیچ کدام از مخالفین تعریضی به شخصیت وی نداشتند.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: خطیب همواره بر ضرورت انجام وظایف در ساختارهای قانونی تأکید کرده و وابستگی حزبی و گروهی ندارد. تلاش ناجوانمردانه نشریات رسوایی که در جریان برجام خباثت خود را نشان دادند، شاید موجب شائبه برای نمایندگان شده است.

رضوانی گفت: ورود برخی افراد فاسد به مفاسد بزرگ و تصدی برخی مشاغل توسط افراد ناصالح، سوال‌برانگیز است. اگر افرادی ناصالح علی‌رغم رفت‌وآمد دولت‌ها در پست خود حضور داشته باشند، جای تعجب دارد؛ این افراد چگونه نقش‌آفرینی می‌کنند؟

وی اظهار داشت: خطیب در کمیسیون اعلام کرد که در طول زندگی‌اش کار اطلاعاتی کرده و در حفاظت قوه‌قضائیه مسئول بوده اما اقدام مؤثری از وی مشاهده نشده است. آیا ترک فعل‌ها در زمان مسئولیت وی در قوه‌قضائیه قابل دفاع است؟ خطیب علی‌رغم توانایی بالا، به موقع وارد عمل نمی‌شود. پیشگیری و اقدام ضرورت دارد و تعلل جایز نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس از وزیر پیشنهادی اطلاعات خواست که به صورت شفاف موضع خود در قبال فتنه و فتنه‌گران را اعلام کند تا شبهات موجود برطرف شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها