يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۱۲۱۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
کاروان تیم ملی فوتبال سوریه دوشنبه عازم تهران می‌شود تا خود را برای دیدار با تیم ملی کشورمان در انتخابی جام جهانی آماده کند.

به گزارش پایگاه 598، تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی پنجشنبه آینده میزبان سوریه در ورزشگاه آزادی است.

در همین رابطه فدراسیون سوریه دو روز پیش به میزبانی ایران اعتراض کرده بود و به دلیل شرایط کرونایی و نبود تکنولوژی VAR در ورزشگاه آزادی خواهان انتخاب زمین بی طرف شد.

در جدیدترین خبر در این زمینه سایت «گلوبال» سوریه خبر داد کاروان تیم ملی دوشنبه عازم تهران است تا خود را برای دیدار با ایران آماده کند.

طبق اعلام این رسانه سوری عمر خربین مهاجم کلیدی تیم ملی سوریه دوشنبه به کاروان تیم ملحق می شود تا به تهران بیاید.

دیدار شاگردان اسکوچیچ با سوریه پنجشنبه ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها