يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۱۲۵۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
رئیس سازمان غذا و دارو، واردات واکسن سینوفارم بدون تاییدیه سازمان جهانی بهداشت را تکذیب کرد و گفت: منبع انتشار خبر ۴۸ ساعت فرصت دارد مدارک مستند ارائه بدهد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، محمدرضا شانه ساز، در واکنش به خبری مبنی بر اینکه ایران از واکسن سینوفارم که تاییدیه سازمان جهانی بهداشت را ندارد، وارد کرده است، اظهار داشت: واکسن‌های وارداتی علاوه بر کشور سازنده، باید در چند کشور دیگر سابقه مصرف داشته باشد و من به مردم اطمینان می‌دهم چنین خبری، صد درصد کذب و شایعه است.

وی افزود: اگر ظرف ۴۸ ساعت آینده منبع انتشار خبر، مدارک مستند ارائه ندهد، یقیناً از طریق مراجع ذی‌صلاح شکایت خواهیم کرد.

شانه ساز گفت: توجه به سلامت روان جامعه در این شرایط سخت کرونایی، وظیفه وزارت بهداشت است و اجازه نمی‌دهیم با چنین شایعاتی، با روح و روان هموطنان بازی کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها