أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۱۲۶۸
زمان انتشار: ۱۵:۰۹     ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
پیکر مطهر مادر شهید مجید شهریاری ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و کشوری تشییع و در قطعه مادران شهدای بهشت زهرا(س) زنجان به خاک سپرده شد.

به گزارش پایگاه 598، مراسم تشییع پیکر مطهر مادر شهید والامقام مجید شهریاری از شهدای هسته‌ای کشورمان در بهشت زهرای زنجان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید، آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، استاندار زنجان، جمعی از مسئولان کشوری و استانی، خانواده شهید والامقام مجید شهریاری و مردم شهیدپرور استان، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا برگزار شد.

آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان بر پیکر این مادر شهید و اسوه صبر نماز اقامه کرد.

تا کنون سران و مسئولان ارشد کشوری و استانی از جمله اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، صالحی رییس سازمان انرژی اتمی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و استاندار زنجان، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان و جمعی از مسئولان با ارسال پیام تسلیت با خانواده این شهید والامقام ابراز همدردی کرده‌اند.

خانم قمرتاج زینعلی روز جمعه در سن ۷۳ سالگی به علت ابتلا به کرونا در یکی از بیمارستان‌های زنجان دار فانی را وداع گفت و پس از ۱۱ سال تحمل رنج فراق به فرزند شهیدش پیوست.

مجید شهریاری در سال ۱۳۴۵ در زنجان متولد شد و تحصیلات ابتدایی و دبیرستان را در زنجان به پایان رساند.
وی با کسب رتبه ۲ در سال ۱۳۶۳ در آزمون ورودی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در رشته مهندسی الکترونیک پذیرفته شد، سپس در سال ۱۳۶۷ با کسب رتبه نخست در آزمون کارشناسی ارشد رشته مهندسی هسته‌ای در دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و در نهایت در سال ۱۳۷۷ موفق شد که دکترای خود را در رشته علوم و تکنولوژی فناوری هسته‌ای از دانشگاه امیرکبیر دریافت کند.
او پس از استعفا از دانشگاه امیرکبیر به خاطر نبود بستر مناسب برای همکاری وی در سال ۱۳۸۰ به دانشگاه شهید بهشتی پیوست و در سال ۸۵ با راه‌اندازی دانشکده مهندسی هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی به عضویت هیأت علمی آن درآمد.
شهید مجید شهریاری دانشمند فرزانه و استاد فیزیک هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی ایران سرانجام در تهران در ۸ آذر ۱۳۸۹ توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها