کد خبر: ۴۹۱۲۹۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۰۷ شهريور ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه 598، روزنامه‌های زنجیره‌ای روز گذشته سفر رئیس‌جمهور به خوزستان را سانسور کردند با آنکه سفر صبح جمعه آیت‌الله رئیسی به استان محروم خوزستان بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشت اما دیروز شنبه روزنامه‌های شرق، اعتماد، آرمان ملی، سازندگی، همشهری، دنیای اقتصاد و هفت صبح و کار و کارگر که این روزها از ضرورت همکاری و همدلی با دولت سخن می‌گویند، هیچ کدام در صفحه اول و یا تیترهای اصلی خود، خبر، تصویر و یا گزارشی در این خصوص منتشر نکردند.

حتی روزنامه جمهوری اسلامی در ادبیاتی تند که حاکی از عمق عصبانیت بازندگان سیاسی است در سرمقاله‌اش حضور رئیس‌جمهور در غسالخانه بهشت زهرا (که نشان دهنده توجه رئیس‌جمهور به اقشار زحمتکش و کمتر دیده شده بود) را به باد انتقاد گرفت و آن را «تشریفاتی و نمایشی» خواند.

لازم به یادآوری است که رئیس‌جمهور روز پنج‌شنبه در اولین روز تشکیل دولت سیزدهم به بهشت‌زهرا رفت و با کارکنان زحمتکش آنجا دیدار کرد. آیت‌الله رئیسی در دومین روز تشکیل دولت - آن هم در صبح جمعه و به صورت سرزده- به استان محروم خوزستان سفر کرد و در دیدار بی‌واسطه با مردم پای درد دل اقشار مختلف عشایر و روستائیان نشست.

بدون تردید مدعیان اصلاحات از سفر رئیس‌جمهور به خوزستان که از عزم راسخ و منش جهادی رئیس‌دولت برای رفع نابسامانی‌های مدیریتی و حل مشکلات پیش روی کشور خبر می‌دهد، عصبانی‌اند و چاره‌ای جز سانسور واقعیات ندارند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها