يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۱۳۷۶
زمان انتشار: ۱۵:۱۰     ۰۸ شهريور ۱۴۰۰
فیلم کوتاه رها با موضوع واکسن داخلی در استان قم آغاز شد.

به گزارش پایگاه 598، فیلم کوتاه رها با موضوع واکسن داخلی در استان قم آغاز شد. داستان این فیلم کوتاه درباره یکی از سازنده گان واکسن کرونا و اتفاقات بین او و فرزندش با نام رها می باشد که این فیلم قصه راها را روایت می کند.

مجری طرح این فیلم کوتاه علی اسکندری پور می باشد که با کارگردانی کارگردان امیر محمد کوچک زاده و فیلمبرداری مهدی بیگ محمدی در حال تولید است. این پروژه به سفارش حوزه هنری استان سیستان و بلوچستان و مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی استان قم در حال تولید می باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها