يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۱۵۲۶
زمان انتشار: ۱۵:۲۰     ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران طی حکمی «محمد دهقان» را به سمت معاون حقوقی رئیس‌جمهور منصوب کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، محمد دهقان متولد سال ۱۳۴۱ مشهد، دانش‌آموخته دکترای تخصصی حقوق خصوصی و از آزادگان کشور بعد از جنگ تحمیلی و دارای سابقه ایثارگری است.

محمد دهقان چهار دوره از حوزه انتخابیه چناران و بینالود (طرقبه شاندیز) نماینده مجلس بوده است، عضویت در هیات رئیسه و کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از فعالیت های وی در این دوره است.

وی در تاریخ سوم اردیبهشت ۱۳۹۶ همزمان با نامزدی محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست‌جمهوری به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی وی انتخاب شد.

محمد دهقان در سال 1398 و با معرفی رئیسی، رئیس وقت قوه قضائیه و پس از معرفی به مجلس، به عنوان حقوقدان شورای نگهبان منصوب شد که با انتصاب امروز به معاونت حقوقی رئیس جمهور، ضرورتاً از عضویت در شورای نگهبان  استعفا کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها