يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۱۵۳۰
زمان انتشار: ۱۵:۲۹     ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با قم‌نا:
حجت‌الله عبدالملکی گفت: ساماندهی وضعیت اشتغال و احیای واحدهای تولیدی قم در دستور کار دولت بوده و بررسی این امر به سرعت صورت می‌پذیرد.
 
به گزارش پایگاه 598، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که امروز به شهر مقدس قم سفر کرده است؛ در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) در خصوص تعطیلی بخش قابل توجهی از واحدهای تولیدی و بی‌کاری کارگران در دولت گذشته اظهار داشت: ساماندهی وضعیت اشتغال و احیای واحدهای تولیدی قم در دستور کار دولت بوده و بررسی این امر به سرعت صورت می‌پذیرد. ان‌شاءالله پس از بررسی‌های دقیق‌تر در خصوص این موضوعات صحبت خواهد شد.

همچنین عبدالملکی قبل‌تر نیز در خصوص مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی گفته بود: اصول متعدد قانون اساسی و بخش‌های مهمی از بیانیه گام دوم انقلاب در خصوص مبارزه با فساد و ایجاد رفاه برای مردم، اقتصاد مقاومتی، اجرای صحیح ۴۴ قانون اساسی و توجه به بحث سلامت، مسکن، خانواده و اشتغال است که باید به شکل صحیحی اجرایی شود.

وزیر کار سامانه جامع اشتغال ایرانیان را یکی از برنامه‌های کلیدی خود دانسته و در این خصوص بیان داشته است: تعیین آخرین وضعیت اشتغال کمک می‌کند تا ما بتوانیم برنامه ریزی دقیقی را در این حوزه داشته باشیم. بنده با راه اندازی این سامانه بانک اطلاعاتی را فراهم می‌کنم تا کارفرماها نیز با مراجعه به آن بتوانند نیروهای کار خود را انتخاب کنند. از سوی دیگر با به دست آمدن اطلاعات افراد جویای کار در حوزه آموزش‌های فنی و مهارتی نیز می‌توانیم برنامه ریزی صحیحی داشته باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها