أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۱۵۷۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
امدادگران اجتماعی ایران در سازمان مردم نهاد زندگی خوب ، به امداد کرونایی هموطنان سیستان و بلوچستان پرداختند.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه 598، در جریان فعالیت کمپین “نجات یک لبخند”که توسط موسسه خیریه و آموزشی زندگی خوب در راستای مقابله با بیماری کرونا برپا شد، یک بانک تنفسی با استعداد شصت دستگاه کپسول اکسیژن و متعلقات اعم از مانومتر و ... در جنوب استان برای توزیع گردشی بین بیماران نیازمند کرونایی دایر شد. این بانک تنفسی که یکماه از فعالیت اش میگذرد تا کنون به صد‌ها بیمار خدمات رایگان ارائه نموده است.

همچنین نقش آفرینان زندگی خوب چهل هزار ماسک تنفسی بهداشتی به شهرستان‌های نیکشهر، دلگان، ایرانشهر، زابل و زاهدان، چابهار و کنارک ارسال نمودند که بصورت رایگان در بین اهالی توزیع شده است. ارسال یک هزار محلول ضد عفونی فردی، شیلد و لباس‌های بیمارستانی هر یک به میزان چهارصد دست و عدد از جمله فعالیت‌های عام المنفعه این سازمان خیریه در استان سیستان و بلوچستان می‌باشد.

علاوه بر موارد فوق وسایل و اقلام تولید نود هزار ماسک بهداشتی نیز در اختیار فعالان اجتماعی سیستان و بلوچستان توسط موسسه زندگی خوب قرار داده شده است.

همینطور با هدف ارتقا سطح بهداشت عمومی در استان سی و دو دستگاه تانکر آب آشامیدنی هزار لیتری به اهالی محروم و کمتر برخوردار سیستان و بلوچستان که از بحران کم آبی رنج میبرند اهدا شد. در سال گذشته نیز این مجموعه مردمی صدو پنجاه دستگاه تانکر را در روستا‌های محروم من جمله دورافتاده‌ترین دهستان ایران “توتان و مهمدان”توزیع کرده بود.

موسسه زندگی خوب یک نهاد‌مردمی است که از سال ۱۳۹۵ برنامه‌های متعددی از جمله مبارزه با سو تغذیه کودکان، بورسیه دانش آموزان مستعد و نیازمند، ساخت و احداث سرویس‌های بهداشتی و حمام، بهسازی کپر‌ها و تعمیر منازل، کمک به بیماران نیازمند و همچنین برگزاری پایگاه‌های خدمات پزشکی در استان سیستان و بلوچستان را به اجرا در آورده است.

همچنین در حال حاضر این موسسه در حال کاشت نخل و احداث دو نخلستان در دلگان و دشتیاری با نام‌های مبارک حضرت فاطمه زهرا و امام حسین علیه السلام می‌باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها