يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۱۶۵۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
شرکت واتساپ به تازگی لیستی از چند مدل تلفن همراه منتشر و اعلام کرد از اول نوامبر دیگر از این تلفن ها پشتیبانی نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از skynewsarabia، پیامرسان محبوب واتساپ از اول نوامبر، پشتیبانی از مدل‌های قدیمی گوشی‌های اندروید و ios را متوقف می‌کند. براساس گزارش‎ روزنامه انگلیسی سان، این پیامرسان از تاریخ مذکور با گوشی‌های هوشمند "Galaxy S3 mini"، "Trend II"، "Trend Lite"، "Core" و "Ace 2"سامسونگ، Optimus F7، F5، L3 II dual، F7 II و F5 II ال جی، SE، 6s و 6s Plus آیفون سازگار نخواهد بود. همچنین این پیامرسان بر روی گوشی‌های سونی اکسپریا و Huawei Ascend Mate و Ascend D2 نیز کار نمی‌کند.

واتساپ اخیرا قابلیتی را به پیامرسان خود اضافه کرده که به افرادی که زود به زود  تلفن خود را تغییر می‌دهند کمک می‌کند. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند در هنگام تعویض گوشی هوشمند خود محتواها مثل عکس، ویدئو ، پیام‌های صوتی و مکالمات را از اندروید به ios و بلعکس منتقل کنند.

آیا قابلیت انتقال چت برای همه مدل‌های اندروید خواهد بود؟

براساس گزارش‌ها، تمام کاربران اندروید و ios می‌توانند از قابلیت انتقال چت واتساپ استفاده کنند. همچنین  واتساپ قرار است یک کمپین جهانی برای تکذیب اخبار نقض حریم خصوصی کاربران خود راه اندازی می‌کند.

توقف خدمات دهی واتساپ برای مدل‌های قدیمی اندروید و ios
معمولاً، کاربران پشتیبان گیری از داده‌ها را در برنامه "iCloud" برای سیستم "iOS" ذخیره می‌کنند، در حالی که کاربران تلفن‌های Samsung،  پشتیبان را در برنامه Google Drive دستگاه اندرویدی ذخیره می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها