يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۱۶۶۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
حمید سجادی وزیر ورزش شب گذشته در این باره گفته بود: «صحبت استعفای مدیرعامل پرسپولیس را شنیده‌ام ولی فعلا تصمیم خاصی گرفته نشده است.»

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، پس از تغییر دولت، صحبت‌هایی مبنی بر تغییرات در مدیریت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مطرح شد. این دو باشگاه زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کنند و به همین دلیل طبیعی است که از تغییرات در این دو باشگاه حرف زده شود.

حمید سجادی وزیر ورزش شب گذشته در این باره گفته بود: «صحبت استعفای مدیرعامل پرسپولیس را شنیده‌ام ولی فعلا تصمیم خاصی گرفته نشده است.»

سمیعی استعفای کتبی خود را به هیئت مدیره پرسپولیس ارائه کرده و قصد داشته همین استعفا را نزد وزیر ورزش ببرد اما سجادی موضوع را به آینده موکول کرده است. به همین دلیل سمیعی در صحبت شفاهی که با وزیر ورزش داشت، آمادگی‌اش را برای رفتن از پرسپولیس اعلام کرد تا دست وزارت ورزش برای انتخاب مدیرعامل جدید باز باشد.

به نظر می‌رسد با توجه به شرایط فعلی باید منتظر معرفی فرد جدیدی به عنوان سرپرست یا مدیرعامل پرسپولیس باشیم هر چند ممکن این اتفاق مدتی زمان ببرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها