أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۱۷۳۲
زمان انتشار: ۱۵:۴۰     ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
سخنگوی وزارت خارجه از واردات ۲۰ میلیون دوز واکسن تا سه هفته آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا: سخنگوی وزارت خارجه از واردات ۲۰ میلیون دوز واکسن تا سه هفته آینده خبر داد.

خطیب زاده:

* (با اشاره به تلاش وزارت خارجه و سفارتخانه های ایران در خارج از کشور برای تسهیل واردات واکسن کرونا به کشور، به واردات واکسن از کشورهای روسیه، هند، چین و سیستم کواکس به ایران اشاره کرد): با تلاش های صورت گرفته در مدت اخیر نزدیک به ۲۵ میلیون و ۳۰۰ هزار دوز از چین واردات واکسن داشته ایم و چندین میلیون دوز نیز از سبد کواکس وارد کشور شده است. این تلاش ها در هفته جاری تشدید خواهد شد.

* حداقل ۲۰ میلیون دوز تا سه هفته آینده در ماه جاری میلادی (سپتامبر) وارد کشور خواهد شد و اینها علاوه بر واکسن‌‌هایی است که به صورت مقطعی و ناگهانی که مذاکرات مربوط به آنها به نتیجه می‌‌رسد، خواهد بود. در ماه آینده میلادی یعنی اکتبر نیز چند ده میلیون واکسن وارد کشور می‌‌شود.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها