أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۲۰۹۰
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
رئيس جمهور با صدور حکمي دکتر احمد وحيدي وزير کشور را به عنوان "فرمانده قرارگاه عملياتي ستاد ملي مبارزه با کرونا" منصوب کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، رئيس جمهور با صدور حکمي دکتر احمد وحيدي وزير کشور را به عنوان "فرمانده قرارگاه عملياتي ستاد ملي مبارزه با کرونا" منصوب کرد.

متن حکم آيت‌الله سيد ابراهيم رئيسي به اين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
جناب آقاي دکتر احمد وحيدي
وزير محترم کشور
پيرو فرمايشات و توصيه‌هاي مقام معظم رهبري(مدظله العالي) در جلسه مورخ ۱۳۹۹,۸.۳ ستاد ملي مبارزه با کرونا مبني بر تشکيل قرارگاه عملياتي براي اجراي مصوبات ستاد ملي و لزوم مشارکت و همکاري حداکثري در کنترل، پيشگيري و درمان بيماري کرونايي و تقليل ميزان فراگيري اين ويروس و استمرار آگاه‌سازي و آموزش همگاني در نحوه مراقبت و مقابله با اين بيماري، به موجب اين حکم جناب‌عالي را به عنوان «فرمانده قرارگاه عملياتي ستاد ملي مبارزه با کرونا» منصوب مي‌نمايم.
ضروري است اقدامات قرارگاه را با توجه به وظايف و اولويت‌هاي ذيل برنامه‌ريزي و اجرا نموده و نتايج آن مستمراً به اينجانب گزارش شود.
۱- تسهيل و پيگيري مستمر اجراي دقيق و به‌موقع مصوبات ستاد ملي مبارزه با کرونا و رفع موانع احتمالي.
۲- تدوين دستورالعمل‌ اجرايي براي عملياتي شدن مصوبات ستاد ملي با توجه بر واقعيت‌هاي ميداني با هماهنگي دستگاه‌هاي ذي‌ربط.
۳- استفاده از ظريفت‌هاي مردمي از جمله مساجد، بسيج، خيرين و سمن‌ها و ساير سرمايه‌هاي عمومي براي حمايت از اجراي مصوبات و کمک به تأمين معيشت اقشار آسيب‌پذير.
۴- ايجاد تفاهم ميان نيروهاي اجتماعي، تقويت روحيه همکاري و تحکيم مسئوليت‌هاي عمومي در مواجهه با شرايط پيچيده کنوني.
۵- ارتقاء فضاي هم‌افزايي، همکاري و همدلي ميان بخش‌هاي دولتي و خصوصي و قواي کشوري و لشکري.
۶- افزايش حضور محسوس ضابطين و ناظرين پروتکل‌هاي مصوب و ترغيب اقشار مردم به رعايت الزامات بهداشتي.
۷- آموزش و فرهنگ‌سازي به منظور ايجاد اعتماد و انگيزه اجتماعي نسبت به اجراي مصوبات ستاد ملي.
۸- ايجاد هماهنگي بين دبيرخانه ستاد مستقر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي و کميته‌هاي مختلف در مقام اجراي مصوبات ستاد و نظارت بر حسن اجراي مأموريت‌هاي محوله.
توفيق آن جناب را در انجام شايسته امور محوله از درگاه خداوند متعال مسألت مي‌نمايم.
سيدابراهيم رئيسي
رئيس جمهوري اسلامي ايران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها