أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۹۲۱۸۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
سردرگمی مردم در پی عدم ابلاغ لغو ممنوعیت تردد شبانه به پلیس؛
با گذشت دو روز از اعلام خبر لغو ممنوعیت تردد شبانه هنوز این موضوع به پلیس واصل نشده و کماکان جریمه برای تردد شبانه ثبت می‌شود!

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، 21 شهریور خبر لغو ممنوعیت تردد شبانه از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شد؛ در صورتی که در این دو روز پلیس اعلام کرده است که این موضوع، ابلاغ نشده است.

 پیگیری آخرین وضعیت لغو ممنوعیت تردد شبانه و چگونگی ثبت جریمه ۲۰۰ هزار تومانی ما را بر آن داشت تا موضوع را از پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جویا شویم.

سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه اظهار داشت: هنوز ابلاغیه لغو منع تردد شبانه به پلیس واصل نشده و ما کماکان منتظر هستیم.

 جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: پلیس بر اساس ابلاغیه عمل می‌کند و هر زمان که ابلاغیه به پلیس واصل شود قابل اجراست.

وی در پاسخ به این سوال که اگر بر فرض مثال ۲۵ شهریور ابلاغیه به پلیس واصل شود تکلیف تردد مردم در روزهای گذشته که به واسطه خبر لغو محدودیت تردد از سوی ستاد کرونا در خیابان ها تردد داشته‌اند چه می‌شود، گفت: به طور مثال اگر ابلاغیه ۲۵ شهریور به پلیس واصل شود و در ابلاغیه قید شده باشد که از ۲۰ شهریور قاعده منع تردد ملغی شود اطلاعات ثبت شده از تخلفات اعمال نمی‌شود؛ بر همین اساس دیتا های مربوط به چند شبی که به دلیل عدم وصول ابلاغیه ذخیره شده بود پاک می‌شود.

 جانشین پلیس راهور ناجا در پاسخ به دیگر پرسش فارس در این خصوص که آیا لغو ممنوعیت تردد شبانه فقط مختص شهرهایی است که طرح واکسیناسیون شبانه روزی در آنها اعمال می‌شود یانه؛ خاطرنشان کرد: تا زمانی که ابلاغیه به پلیس واصل نشود نمی‌توانیم در این زمینه اظهار نظر و اطلاع رسانی کنیم.

 گفتنی است علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در ۲۱ شهریور از لغو محدودیت تردد شبانه خبر داد و گفت:اگر محدودیتی ایجاد شده بود برای حفظ سلامت مردم بود تا دور همی صورت نگیرد.

اعلام خبر لغو ممنوعیت تردد شبانه از سوی ستاد ملی کرونا افزایش ترافیک در معابر شهری را در بر داشته و حالا عدم ابلاغ این موضوع به پلیس و ثبت جریمه های ۲۰۰ هزارتومانی تردد، بر سردرگمی مردم افزوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها