أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۹۲۳۳۲
زمان انتشار: ۱۰:۱۵     ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
استفاده از مواد فرآوری شده از گیاهان دارویی همچون عصاره‌های خالص و اسانس‌های خالص شده آن‌ها در داروسازی می‌‌تواند این صنعت را تا دچار تحول کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، استخراج مواد مؤثره و عصاره‌های طبیعی از گیاهان مختلف، امر بسیار مهمی است که پژوهشگران حوزه‌های مربوطه، توجه ویژه‌ای به آن دارند.

 امروزه بیش از ۸۰ درصد مردم جهان برای درمان بیماری‌ها از داروهایی با منشاء گیاهی استفاده می‌کنند. تقریباً یک‌چهارم داروهای تهیه‌شده در دنیا دارای منشاء گیاهی هستند که یا به‌طور مستقیم از گیاهان، عصاره‌گیری شده‌اند یا براساس ترکیب‌های گیاهی ساخته شده‌اند.

شرکت باریج اسانس یکی از اولین شرکت‌های دانش‌بنیان دارویی در ایران است که با استفاده از مواد اولیه گیاهی بومی ایران در راه ترویج و توسعه و کاشت و پرورش این گیاهان گام برمی‌دارد. این شرکت با تمرکز بر کیفیت و اثربخشی داروها، توجه ویژه به طب سنتی کشور، پویایی و پیشرو بودن در زمینه‌های مختلف، خودکفایی و اعتماد به تولیدات داخلی و توجه ویژه به صادرات و بازارهای خارج از کشور، امروز به یکی از بزرگترین شرکت‌های عصاره‌گیری از گیاهان دارویی در منطقه تبدیل شده است.

در ادامه ویدئویی را درخصوص استفاده از گیاهان برای ساخت داروهای جدید مشاهده می‌کنید:

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها