أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۹۲۵۲۲
زمان انتشار: ۱۵:۳۴     ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
همراه اول در سال تحصیلی جدید با طرح‌های ویژه سیمکارت جوانان و سیمکارت دانشجو میزبان جویندگان دانش و افتخارآفرینان فردا خواهد بود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با سپری شدن تدریجی ایام تعطیلات تحصیلی و نزدیک شدن به دوران شروع مجدد سیستم رسمی آموزشی کشور، همراه اول طرح های ویژه «جوانان» و «دانشجویان» را با هدف ارتقای هویت دیجیتال و حرکت در مسیر حامیانه خود آغاز کرد.

 

مزایای خریداری سیمکارت جوانان
تمامی افراد 18 تا 30 ساله می توانند سیمکارت دائمی جوانان همراه اول را با قیمت ویژه و بسته های خوش آمدگویی جذاب از طریق فروشگاه آنلاین همراه اول به نشانی shop.mci.ir با ارسال رایگان یا مراکز فروش و خدمات همراه اول خریداری کنند.

 

جوانان متقاضی استفاده از شرایط این طرح ویژه می توانند سیمکارت دائمی همراه اول را با تخفیف ویژه به قیمت 60 هزار تومان، به همراه بسته های خوش آمد 10 گیگابایت اینترنت به مدت 30 روز و ماهانه 2.5 گیگابایت اینترنت به مدت 4 ماه از ماه دوم فعالسازی خریداری نمایند.

 

مزایای خریداری سیمکارت دانشجو
دانشجویان هم می توانند با خریداری سیمکارت اعتباری دانشجو با تخفیف 50 درصدی و به قیمت 10 هزار تومان از طریق فروشگاه آنلاین همراه اول به نشانی shop.mci.ir با ارسال رایگان یا مراکز فروش و خدمات همراه اول، طعم ارتباطات دانشجویی طی ترم های پیش رو را بیش از پیش بچشند.

 

سیمکارت دانشجویی علاوه بر تخفیف در برقراری مکالمات و ارسال پیامک بین سیمکارت های دانشجویی، جمعه های رویایی را برای دانشجویان به ارمغان خواهد آورد که تمامی مکالمات درون شبکه آنان در این روز رایگان خواهد بود.

 

بسته خوش آمدگویی همراه اول نیز شامل 24 گیگابایت 6 ماهه یا به عبارتی ماهانه 4 گیگابایت اینترنت به مدت 6 ماه، یک گیگابایت اینترنت یک ماهه، 100 دقیقه مکالمه درون شبکه یک ماهه، 4 هزار تومان اعتبار اولیه و 10 هزار تومان هدیه نخستین شارژ  نیز برای سیمکارت های اعتباری دانشجو تدارک دیده شده است.

 

همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، پرچمدار توسعه جدیدترین تکنولوژی های ارتباطی و همچنین در اختیار داشتن بالاترین رکورد سرعت 5G در کشور، همواره سعی دارد با حمایت از جوانان و دانشجویان، زمینه تحصیل عادلانه علم و دانش را فراهم آورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها