أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۲۵۸۸
زمان انتشار: ۰۹:۵۸     ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
معاون عمرانی استاندار ایلام از پیش‌بینی ۷۰۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران از مرز مهران خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، احمد کرمی با اعلام ممنوعیت تردد زائران از مرز مهران برای سفر به کشور عراق اظهار داشت: با ممنوعیت تردد زائران از راه زمینی امکان اعزام هیچ زائری از مرز مهران مقدور نیست.

معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: اما برای بازگشت زائران از سفر معنوی راهپیمایی اربعین مرز مهران آمادگی لازم را دارا هستیم و تمام امکانات برای استقبال از زائران فراهم شده است.

وی فراهم شدن 700 دستگاه اتوبوس را از جمله این اقدامات عنوان کرد و افزود: برای بازگشت زائران و انتقال آنان به استان‌های مبدأ سفر 700 دستگاه اتوبوس آماده شده است و در امر جابه‌جایی آنان هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

معاون عمرانی استاندار ایلام، تنها دغدغه استان ایلام برای بازگشت زائران را از مرز مهران، شیوع بیماری کرونا عنوان و اضافه کرد: هرچند زائران وارده از مرز مهران تست‌های سلامت از کرونا را ارائه خواهند داد اما این مهم یک دغدغه جدی است.

وی پیش‌بینی برای احتمال افزایش شیوع کرونا با بازگشت زائران از مرز مهران و انتقال آنان به استان‌های مبدأ را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این راستا نیز عوامل بهداشتی و درمانی، مراکز قرنطینه در مرز مهران فعال شده‌اند و تعداد مراکز نیز افزایش داده شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها