أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۹۲۶۷۸
زمان انتشار: ۱۸:۱۷     ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بلیت مترو را گران نمی کنیم، گفت: افزایش عوارض یا مالیات‌های محلی مورد قبول این دوره مدیریت شهری نیست.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران، درباره نرخ بلیت مترو اظهارداشت: نرخ تمام شده بلیت مترو بر اساس بررسی های صورت گرفته در تهران حدود ۲۰ هزار تومان است ولی مدیریت شهری اعلام نکرده که قرار است نرخ بلیت تغییر کند و افزایش یابد.

وی افزود: اینکه قیمت بلیت را با توجه به افزایش قیمت تمام شده آن ۱۰ برابر کنیم با عقل و منطق جور در نمی آید و نمی خواهیم شهروندان در فشار اقتصادی ناشی از افزایش نرخ بلیت مترو قرار گیرند لذا در حال حاضر برنامه ای برای افزایش نرخ بلیت مترو نداریم.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: مابه التفاوت قیمت تمام شده بلیت توسط شهرداری و دولت باید تامین شود و ان شالله با تعامل با دولت متفاوت از گذشته شاهد حمایت دولت از ناوگان حمل و نقل عمومی خواهیم بود.

امانی خاطر نشان کرد: همچنین افزایش عوارض یا مالیات‌های محلی ضمن نداشتن ضمانت اجراء، در شرایط معیشتی و اقتصادی فعلی مردم مورد قبول این دوره مدیریت شهری نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها