أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۹۲۶۸۹
زمان انتشار: ۱۸:۵۹     ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
مراسم غبارروبی، عطر افشانی و گلباران مزار شهدا با عنوان «مهمانی لاله‌ها» طبق سنت هرساله در بیش از ۱۹ هزار گلزار مطهر شهدا در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، فردا؛ پنجشنبه اول مهرماه سال 1400 همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس، مزار مطهر شهدا در سراسر کشور گلباران می‌شود. مراسم غبارروبی، عطر افشانی و گلباران مزار شهدا با عنوان «مهمانی لاله‌ها» طبق سنت هرساله در بیش از 19 هزار گلزار مطهر شهدا در سراسر کشور برگزار می‌شود. این مراسم همزمان در بزرگترین گلزار شهدای کشور یعنی گلزار شهدای تهران واقع در بهشت زهرا(س) برپا خواهد شد.

مهمانی لاله‌ها ساعت 14 با قرائت پیام مقام معظم رهبری به مناسبت روز شهیدان و ایثارگران توسط حجت‌الاسلام شکری، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در قطعه 40 بهشت زهرا (سرداران بی پلاک) آغاز خواهد شد. پس از سخنرانی حجت‌الاسلام شکری مراسم غبارروبی و گلباران مزار شهدا با حضور خانواده شهدا و ایثارگران و مسئولین بنیاد شهید برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها