کد خبر: ۴۹۲۷۰۳
زمان انتشار: ۲۰:۰۶     ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: خبر دریافت بلیط رایگان هواپیما برای سفر به عراق از سوی نمایندگان مجلس از اساس کذب است، زیرا نه وزارت راه و شهرسازی این اقدام را انجام داده است و نه نمایندگان مجلس درخواستی داشته اند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری دانشجو، احمد دنیامالی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره شایعه دریافت بلیط رایگان هواپیما برای سفر اربعین از سوی نمایندگان مجلس، اظهار کرد: این خبر از اساس کذب است، زیرا نه وزارت راه و شهرسازی این اقدام را انجام داده است و نه نمایندگان مجلس درخواستی داشته اند.

وی ادامه داد: من دوباره این موضوع را از معاون وزیر راه و شهرسازی پیگیری کردم و ایشان هم همین موضوع را رد کرد و گفت اصلا چنین چیزی صحت ندارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمایندگان مجلس قشر تافته جدا بافته نیستند که بخواهند سفری رایگان در روز اربعین داشته باشند بلکه نمایندگان مجلس هم همانند مردم هستند و هر رفتاری که با مردم صورت می‌گیرد باید با نمایندگان مجلس هم صورت بگیرد.

دنیامالی تصریح کرد: اصلا بلیط هواپیما برای سفر به عراق از سوی وزارت راه و شهرسازی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی اهدا نشده است و این موضوع فقط در حد شایعه و تخریب مجلس انقلابی است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: هر نماینده‌ای بخواهد سفری به عراق برای زیارت داشته باشد همانند مردم بلیط تهیه می‌کند و برای زیارت اربعین می‌رود و اصلا این طور نیست که خارج از نوبت و با بلیط رایگان سفر کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها