أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۹۲۷۵۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۰۱ مهر ۱۴۰۰
عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: برای روشن شدن قصور‌های انجام شده در دولت گذشته برای واردات واکسن و داروهای مورد نیاز مقابله با کرونا اخیراً نمایندگان طرح تحقیق و تفحص از ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت را کلید زده‌ اند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پس از شیوع ویروس کرونا در کشور ترک‌ فعل‌های به ویژه درباره واردات واکسن از سوی دولت گذشته رخ داده است، گفت: برای روشن شدن قصور‌های انجام شده در واردات واکسن و داروهای مورد نیاز مقابله با کرونا اخیراً نمایندگان طرح تحقیق و تفحص از ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت را کلید زده‌ اند.

وی اعلام اینکه این طرح که با امضاء بیش از 40 نماینده تقدیم هیئت رئیسه شده دارای محورهای مختلفی است، ادامه داد: دولت گذشته در برخی مواقع با عدم تدوین آیین‌نامه های لازم و اجرا نکردن قانون، استنکاف از اجرا و نقض قانون را مرتکب شده است که در قوانین برای این ترک فعل‌ها جرم‌ انگاری شده که قوه قضائیه قطعا باید به آنها رسیدگی کند.

نماینده شاهین شهر در مجلس با تاکید براینکه اخبار متعددی مبنی بر سوء مدیریت در مسأله مقابله با این ویروس کرونا در دولت دوازدهم دیده می‌شود، اضافه کرد:درباره مدیریت واکسناسیون آحاد جامعه و واردات واکسن نیز اخباری دال بر کم کاری‌‌های متعدد در دولت گزارش شده‌ است.

عضو هیئت رئیسه از طرفی در تخصیص ارز به واکسن کرونا کم کاری شده است، عنوان کرد: درباره نوع  مدیریت بیماری و تامین نیازهای دارویی در دولت گذشته اشکالاتی وجود داشته که نمایندگان به دنبال شناسایی افرادی هستند که در این زمینه کوتاهی داشته‌اند.

حاجی‌دلیگانی تصریح کرد:با توجه به گزارشاتی که درباره سوء مدیریت‌ها و ترک فعل‌های مختلف در مسأله مقابله با کرونا رخ داده است نمایندگان خواستار تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت و ستاد مقابله کرونا شده‌اند تا در صورت وقوع تخلفات با خاطیان برخورد شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها