أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۲۸۱۱
زمان انتشار: ۰۷:۵۷     ۰۲ مهر ۱۴۰۰
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه فتنه ۸۸ یک حمله اطلاعاتی امنیتی بود، گفت: واژه تقلب با یک جنگ نرم و اطلاعاتی در کشور ما چرخید و اگر بصیرت مقام معظم رهبری و عمارهای ایشان نبود، امواج قدرت می‌توانستند اتفاقات بدی را برای نظام رقم بزنند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از جهان نیوز، محمدمهدی اسماعیلی امشب در مراسم اختتامیه پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی در تالار شهر مشهد، اظهار کرد: ما در حوزه رسانه سال‌ها است که با مشکل مصاف نابرابر خبر و امپریالیسم مواجه هستیم و این به معنای عبور از از فاز نظامی به فاز فرهنگی در مواجهه با انقلاب اسلامی بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: یکی از ابعاد پیش برنده برای جریان دشمن حوزه رسانه بود و ما با یک عملیات پیچیده رسانه‌ای با یک پشتیبانی امنیتی، اطلاعاتی و رسانه‌ای روبه‌رو بودیم که با گذشت زمان حرکات دشمن در حوزه رسانه پیچیده‌تر شد.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ یک حمله اطلاعاتی امنیتی بود، تصریح کرد: واژه تقلب با یک جنگ نرم و اطلاعاتی در کشور ما چرخید و اگر بصیرت مقام معظم رهبری و عمارهای ایشان نبود، امواج قدرت می‌توانستند اتفاقات بدی را برای نظام رقم بزنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها