يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۲۸۶۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۰۲ مهر ۱۴۰۰
مربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال به دلیل نداشتن منزل در هتل اسکان دارد و راننده هم ندارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، گابریله پین، مربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال که از اردوی دبی به جمع آبی‌پوشان اضافه شده، به دلیل عدم تهیه منزل، در هتل آزادی مستقر است.

قرار بود باشگاه استقلال برای حضور پین در تمرینات یک راننده در اختیار او قرار دهد، اما به دلیل بلاتکلیفی باشگاه و نداشتن مدیرعامل، فرهاد مجیدی هر روز به هتل رفته تا پین را به محل تمرین بیاورد. این مسئله باعث ناراحتی پین هم شده که چرا باید سرمربی خودش به دنبال او بیاید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها