أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۲۹۸۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۰۴ مهر ۱۴۰۰
روایتی کوتاه از مراسم اربعین سال ۱۳۹۹؛
مستند اربعینی " یک پرچم دلتنگی" روایتی کوتاه از مراسم اربعین سال ۱۳۹۹ است که خیلی از مشتاقان اباعبدالله از کشور های مختلف خصوصا مردم ایران بدلیل شرایط کرونایی نتوانستند در این سفر معنوی شرکت کنند .

به گزارش پایگاه 598، مستند اربعینی " یک پرچم دلتنگی" که سال گذشته در عراق تصویر برداری شده است ، در ابتدا به شرایط سیاسی و اعتراضات عراق می پردازد و سپس در خلال روایت تلاش موکب داران عراقی برای حفظ سلامت زائرین از ویروس کرونا ، در مدت ۲۶ دقیقه به دنبال یافتن پاسخ این سوال است که آیا رسانه های غربی توانسته اند در نحوه رفتار مردم عراق با زائران ایرانی تغییری ایجاد کنند؟

مستند اریعینی

مستند یک پرچم دلتنگی با تلاش گروه مستندسازان روایت مقاومت و با همکاری کمیته آموزشی و فرهنگی ستاد مرکزی اربعین تولید شده است.

این مستند به کارگرداني حسین همتی نژاد، تهیه کنندگی محمد حسین رضایی و روایتگری حسین پاک و تدوین جواد یقموری ساخته شده است.

تیزر مستند اربعینی " یک پرچم دلتنگی" :

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها