يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۳۱۶۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۰۷ مهر ۱۴۰۰
برخی مدیر برنامه‌ها از راه‌های مختلف سعی در معرفی بازیکنان خارجی به استقلال دارند و این در شرایطی است که باشگاه اعلام کرده تنها بر اساس نظر سرمربی تصمیم می‌گیرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، پس از حضور مصطفی آجورلو در باشگاه استقلال وی در اولین اقدام جلسه‌ای با فرهاد مجیدی برگزار کرد تا خواسته‌های این مربی برای جذب بازیکن را تأمین کند.

باشگاه استقلال در این باره که مجیدی چه بازیکنانی را مدنظر دارد، خبر رسمی اعلام نکرده اما اینطور عنوان شد که مجیدی خواهان جذب بازیکن خارجی است و چند بازیکن را زیر نظر دارد.

این در شرایطی است که برخی مدیر برنامه‌ها و ایجنت‌ها در یکی دو روز گذشته به سمت باشگاه استقلال هجوم برده‌اند تا بازیکنان خارجی خود را معرفی کنند اما باشگاه اعلام کرده فقط با نظر فرهاد مجیدی و بر مبنای پیشنهاد سرمربی برای جذب بازیکن خارجی اقدام می‌کند و تنها نظر مجیدی در این زمینه ملاک است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها