أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۹۳۲۵۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۰۸ مهر ۱۴۰۰
فیض کریملو:
پیشکسوت آبی پوشان گفت: با شرایطی که یک مدیر باتجربه مثل آجورلو در استقلال فراهم کرده، مجیدی باید لااقل یک و یا حتی دو جام بیاورد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، احمد فیض کریملو پیشکسوت تیم استقلال که در دهه هفتاد در پست دفاع چپ برای این تیم به میدان می‌رفت، در خصوص تغییر و تحولات استقلال اظهار داشت: این باشگاه آنقدر در بحران غرق شده بود که برای وزارت ورزش چاره‌ای جز تغییر مدیریتی باقی نمانده بود. تغییر مدیریت آخرین و تنها چاره کار بود.

وی بیان داشت: شاید آجورلو از خانواده استقلال نباشد، اما او مدیری باتجربه و توانمند است و می‌تواند با استفاده از تجربه سال‌ها مدیریت در فوتبال استقلال را به آنجایی که شایسته اش است برساند.

فیض کریملو در ادامه تصریح کرد: ظاهر امر نشان می‌دهد بین مجیدی و آجورلو هماهنگی کامل وجود دارد و وقتی مدیرعامل آن هم یک مدیر باتجربه و کاربلد نظیر آجورلو با سرمربی تیمش هماهنگی کامل داشته باشد تا حدی که قرارداد او را ۳ ساله کند، بدیهی است که انتظار هم از مجیدی بالا می‌رود و حالا ما توقع داریم استقلال قهرمان شود.

مدافع سابق آبی پوشان خاطرنشان ساخت: مجیدی در دو فصل گذشته با اینکه دو بار هم با استقلال به فینال جام حذفی رسید، اما جامی به ارمغان نیاورد. حالا که تیم را از ابتدای فصل تحویل گرفته و همه رفت و آمدهای نقل و انتقالاتی با نظر کامل خودش صورت گرفته؛ و یک مدیر توانمند و کاملاً هماهنگ مثل آجورلو هم کنارش قرار گرفته، آیا توقع قهرمانی بالاست؟

پیشکسوت استقلال خاطرنشان ساخت: در همه سالهای اخیر که این تیم قهرمان نشده، بارها دوم و سوم شده است و تقریباً همه ساله هم سهمیه آسیا گرفته است. لذا تکرار این عناوین هیچ پیشرفتی برای ما نیست و تنها چیزی که هواداران و پیشکسوتان را راضی می‌کند، قطعاً قهرمانی لیگ است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها