کد خبر: ۴۹۳۳۲۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۱۰ مهر ۱۴۰۰
مدیر گمرک بازرگان از افزایش ۶۳ درصدی صادرات از مرز بازرگان خبر داد و گفت: در۶ ماه نخست امسال، ۶۸ هزار و ۵۸۸ تن کالا از طریق مرز بازرگان صادر شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از روابط عمومی گمرک بازرگان، مجتبی بازگیر اظهار داشت: در۶ ماه نخست امسال، ۶۸ هزار و ۵۸۸ تن کالا از طریق مرز بازرگان صادر شده است و این امر باعث شده که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته صادرات از طریق این مرز ۶۳ درصد افزایش داشته باشد.

وی ادامه داد: در این مدت محصولاتی شامل اقلام پتروشیمی، نباتی، کشاورزی، سنگی، اشیای سرامیکی و شیشه‌ای، قراضه و ضایعات از آهن و فولاد و محصولات نساجی صادر شده است.

مدیر گمرک بازرگان تصریح کرد: ارزش دلاری مقدار کالای صادر شده در این مدت ۲۷۴ میلیون و ۲۰۱ هزار دلار است.

وی افزود: در این خصوص یک‌هزار و ۹۷۵ اظهار نامه صادر شده در حالی که سال گذشته در این مدت زمانی، این رقم یک هزار و ۱۹۷ مورد بود.

بازگیر یادآور شد: همچنین در این مدت صادرات سایر گمرکات از طریق این مرز به ۶۳۰ هزار و ۷۷۳ تن می رسد در حالی که در مدت مشابه سال گذشته این رقم ۳۱۷ هزار و ۵۵۴ تن بود.

وی ادامه داد: ارزش دلاری صادرات سایر گمرکات از طریق این مرز هم ۳۸ میلیارد و ۲۲۰ میلیون و ۷۰۵ هزار دلار برآورد می‌شود.

این مقام مسوول با بیان اینکه در این خصوص نیز ۱۰ هزار و ۴۳۹ مورد اظهار نامه صادر شده که ۷۷درصد رشد داشته است،گفت: همچنین همه ۱۳ رویه تجاری گمرک در خدمت تجار و بازرگانان در مرز بازرگان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها