يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۳۴۵۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۱۱ مهر ۱۴۰۰
۱۲ بازیکن الهلال اردوی تیم را ترک کردند تا برای تیم‌های ملی خود به میدان بروند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از السبق، الهلال عربستان خود را آماده دیدار حساس برابر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا می‌کند.

ژاردیم، سرمربی الهلال مجبور است که تیم را نصف و نیمه تمرین دهد چرا که بسیار از بازیکنان تیم باید راهی اردوهای تیم ملی شوند.

سلمان الفرج، یاسر الشهرانی، علی البلیهی، ناصر الدوسری، محمد کنو و صالح الشهری ۶ بازیکن کلیدی الهلال هستند که به اردوی تیم ملی فوتبال عربستان برای انتخابی جام جهانی فراخوانده شده‌اند؛ هم‌چنین خلیفه الدوسری، حمد الیامی، عبدالله ردیف و عبدالله الحمدان هم به اردوی تیم ملی فوتبال امید عربستان دعوت شده‌اند.

اندری کاریلو و گوستاو کویلار هم از الهلال به ترتیب به تیم ملی فوتبال پرو و کلمبیا دعوت شده‌اند تا الهلال در ۱۰ روز پیش‌رو بدون ۱۲ بازیکن خود تمرین کنند.

قرار است که این بازیکنان ۳ روز قبل از بازی با پرسپولیس به اردوی الهلال برگردند که این باعث شده تا نگرانی‌های در این تیم عربستانی به وجود آید.

ژاردیم، سرمربی پرتغالی الهلال تمرین تیم را تا روز سه‌شنبه تعطیل کرده است.

قرار است که بازی پرسپولیس و الهلال ۲۴ مهرماه برگزار شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها