يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۳۴۸۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۱۱ مهر ۱۴۰۰
سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از علت نیمکت نشینی کریستیانو رونالدو در بازی روز گذشته مقابل اورتون پرده برداشت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های فوتبال انگلیس، منچستریونایتد در خانه مقابل اورتون به تساوی یک بر یک رسید تا از کسب تمام 3 امتیاز ارزشمند بازبماند.

در این مسابقه سولسشر 5 تغییر نسبت به بازی قبل داده بود که مورد پسند خبرنگاران قرار نگرفت. رونالدو نیمکت نشین شد و کاوانی و مارسیال به ترکیب اصلی راه پیدا کردند.

سولسشر در پاسخ به سوال خبرنگار که آیا از اینکه این تغییرات و نیمکت نشینی رونالدو پشیمان است یا خیر، گفت: نه، فصل طولانی است و ما باید چنین تصمیماتی را بگیریم. من باید میزان فعالیت بازیکنانم را مدیریت کنم تا بتوانم از آنها همیشه استفاده کنم. به نظرم تصمیم امروزم کاملا درست بود. مارسیال به بازی آمد و خیلی خوب هم کار کرد و توانست گل به ثمر رساند.

سرمربی شیاطین سرخ گفت: ادینسون کاوانی به زمین آمد و نیازمند زمان بود. او یک ساعت در ترکیب قرار گرفت و نمایش خوبی هم داشت. ما باید چنین تصمیماتی بگیریم و در ترکیب چنین تغییراتی ایجاد کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها