يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۳۵۹۳
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۱۴ مهر ۱۴۰۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد:
دکتر محمدرضا قدیر گفت: تاکنون ۸۱۵ هزار دز واکسن کرونا در قم تزریق شده که ۵۵۳ هزار از آن مربوط به دز اول و ۲۶۳هزار دز نیز مربوط به دز دوم بوده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر محمدرضا قدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در یکصد و هفتمین جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا که با حضور جمعی از مسئولان استانی در سالن کرامت ساختمان استانداری قم صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: روند ابتلا، بستری و فوتی های کرونا در قم نزولی است.

قدیر افزود: اگر موج بعدی کرونا در قم رخ بدهد افرادی که واکسن نزده اند طعمه اصلی ویروس کووید ۱۹ خواهند شد.

وی تصریح کرد: تاکنون ۸۱۵ هزار دز واکسن کرونا در قم تزریق شده که ۵۵۳ هزار از آن مربوط به دز اول و ۲۶۳هزار دز نیز مربوط به دز دوم بوده است.

قدیر آخرین وضعیت واکسیناسیون عمومی کرونا را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: تاکنون ۵۸ درصد از مردم قم واکسینه شده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه تصور اینکه افغانستانی‌ها به کرونا مبتلا نمی‌شوند، اشتباه است و بخش زیادی از قربانیان کرونایی قم از جامعه اتباع هستند، بیان داشت: با سازوکارهای در نظر گرفته شده تمام اتباع مجاز و غیرمجاز اتباع در قم امکان دریافت واکسن دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها