يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۳۸۱۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۱۸ مهر ۱۴۰۰
سریال «سوره خانم» به کارگردانی بهرنگ توفیقی برای پخش از شبکه یک سیما وارد مرحله پیش تولید شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرآنلاین: سریال سوره خانم به تهیه کنندگی محمد کامبیز دارابی، نویسندگی سعید نعمت الله و کارگردانی بهرنگ توفیقی به تازگی وارد مرحله پیش تولید شده است.

دارابی و توفیقی به ترتیب در مقام تهیه کننده و کارگردان این شب‌ها سریال افرا را روی آنتن شبکه اول سیما دارند که طبق آمار سازمان صدا و سیما پربیننده ترین مجموعه فصل تابستان لقب گرفت.

سازندگان «افرا» سریال جدید می‌سازند

سازندگان سوره خانم این روزها مشغول بازبینی لوکیشن های سریال و انتخاب بازیگران و دیگر عوامل تولید هستند. بر اساس برنامه ریزی ها، تصویربرداری در مناطقی از تهران و بوشهر صورت خواهد گرفت.

این سریال مناسبتی در گروه فیلم و سریال شبکه یک تولید می شود و قرار است در باکس ماه رمضان سال ۱۴۰۱ روی آنتن رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها