يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۳۹۲۶
زمان انتشار: ۰۹:۴۳     ۲۰ مهر ۱۴۰۰
کادر پزشکی باشگاه الهلال آمادگی ستاره این تیم برای حضور در دیدار با پرسپولیس در آسیا را تایید کردند.

به گزارش پایگاه 598، نشریه «الریاضیه» عربستان خبر داد کادر پزشکی باشگاه الهلال گزارشی را به کادرفنی تیم ارسال کرد و در این گزارش از آمادگی سالم الدوسری ستاره این تیم برای بازی با پرسپولیس خبر دادند.

الدوسری در 2 هفته گذشته به دلیل مصدومیت از میادین دور بود حتی از لیست تیم ملی عربستان برای دیدارهای انتخابی جام جهانی خط خورد.

شب گذشته نیز رسانه های سعودی از بازگشت محمد البریک دیگر بازیکن مصدوم الهلال به تمرینات گروهی و آمادگی اش برای دیدار با پرسپولیس خبر داده بودند.

دیدار شاگردان گل محمدی با الهلال شنبه در ورزشگاه فیصل بن فهد برگزار می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها