أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۹۳۹۶۲
زمان انتشار: ۱۵:۳۲     ۲۰ مهر ۱۴۰۰
خوراک مور و مار!
اقتدار و ایستادگی جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم قریب چهل سال دشمنی علیه انقلاب اسلامی مردم ایران باعث شده نهال جمهوری اسلامی به درختی تناور تبدیل شده و نمیتوانند آن را تکان دهند.

آرزوهایی که به گور رفتند/ از صدام دیکتاتور تا بنی صدر خائن + اینفوگرافیک سرویس سیاسی پایگاه 598-علی شعبانی/ بیش از چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی میگذرد و همواره دشمنان مردم ایران سعی در براندازی جمهوری اسلامی را داشتند. اقتدار و ایستادگی جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم قریب چهل سال دشمنی علیه انقلاب اسلامی مردم ایران باعث شده نهال جمهوری اسلامی به درختی تناور تبدیل شده و نمیتوانند آن را تکان دهند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این خصوص میفرمایند: «این انقلاب و نظامی که به وجود آمد، از اوّل با دشمنی‌های سخت مواجه بود... از روز اوّل این هارت‌و‌هورت‌ها علیه جمهوری اسلامی بوده تا امروز؛ قریب چهل سال است. هیچ غلطی نتوانستند بکنند. این نهال را آن‌وقتی که یک ترکه‌ی نازک بود روی زمین، نتوانستند بکَنند، امروز تبدیل شده به یک درخت تناور؛ [مگر] میتوانند بکَنند؟ غلط میکنند. میگویند میخواهیم نظام جمهوری اسلامی را تغییر بدهیم؛ خب کِی بوده که شما نخواسته‌اید این کار را بکنید؟ همیشه خواسته‌اید، همیشه سرتان به سنگ خورده. ... آنها خواسته‌اند نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند، [امّا] یکی یکی در حسرت این آرزو به گور رفتند. شما ببینید از اوّل انقلاب، [تعداد] این کسانی که در آرزوی نابودی جمهوری اسلامی بودند و حالا از این دنیا با حسرت و با ناکامی رفتند در اعماق جهنّم، چقدر است.» ۱۳۹۶/۳/۲۸

در ادامه اسامی برخی سیاسیونی که آرزوی نابودی جمهوری اسلامی را به گور بردند نام می بریم:

آرزوهایی که به گور رفتند/ از صدام دیکتاتور و جنایتکار تا بنی صدر خائن و وابسته به بیگانه1- صدام حسین

صدام: سرزمین هایمان را از ایرانیان غاصب میگیریم

صدام حسین در جلسه هیأت دولت اعلام کرد که تصمیم به بازپس‌گیری سرزمین‌هایی را که ایران غصب کرده است، دارد.

وزارت دفاع عراق در ۲۱ شهریور ۱۳۵۹ اعلام کرد که نیروهای عراق، سرزمین‌های عراقی را که به موجب قرارداد سال ۱۹۷۵ میلادی قرار بود ایران از آن عقب‌نشینی کند و این کار را نکرد، باز پس گرفتند. روزنامه الثوره، ارگان حزب بعث عراق در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ نوشت، در پی سه روز نبرد، نیروهای عراقی موفق شدند، ۲۱ کیلومتر مربع از مناطق واقع در مرز ایران و عراق را تصرف کنند. یک روز بعد هم، عزت ابراهیم الدوری، معاون ریاست شورای انقلاب عراق، در نشست مطبوعاتی در رم اعلام کرد: عملیات جنگی این کشور در مرزهای ایران برای بازپس‌گیری ۱۳۰۰ کیلومتر مربع خاک متعلق به عراق تا پایان هفته جاری خاتمه می‌یابد!

آرزوهایی که به گور رفتند/ از صدام دیکتاتور و جنایتکار تا بنی صدر خائن و وابسته به بیگانه2- مسعود رجوی

48 ساعت تا تهران

روز جمعه 31 تیر1367،در «قرارگاه اشرف» واقع در 100کیلومتری شمال غرب بغداد جلسه‌ای برگزار شد و «مسعود رجوی» تصمیم خود را برای اجرای عملیاتی با عنوان «فروغ جاویدان» و فتح 48 ساعته تهران اعلام کرد. رجوی در این نشست با یادآوری شعار اول مهران، بعداً تهران گفت: دیگر وقت آن رسیده به ایران برویم. وی نام عملیات را فروغ جاویدان اعلام و تأکید کرد باید در عرض دو، یا سه روز انجام شود. رجوی به خیال خودش طی ۴۸ ساعت می توانست تهران را فتح کند!

آرزوهایی که به گور رفتند/ از صدام دیکتاتور و جنایتکار تا بنی صدر خائن و وابسته به بیگانه3- سناتور «مک کین»

وعده سناتور مک‌کین برای انهدام ایران به‌وسیله جنبش سبز

سناتور «مک کین» کاندیدای جمهوری‌خواهان در انتخابات سال 2008 در سال 1384 دقیقا به «جنبش سبز» با همین نام، اشاره می‌کند و می‌گوید «در ایران، نظام را با جنبش سبز منهدم می‌کنیم» مک کین همان کسی است در جریان یک سخنرانی در فروردین 1386 در ایالت کارولینای شمالی آوازی منسوب به گروه «بیچ بویز» در پشت میکروفون سرود که در آن خوانده شده بود: «بر روی ایران بمب، بمب، بمب، بمب بریزیم...»

آرزوهایی که به گور رفتند/ از صدام دیکتاتور و جنایتکار تا بنی صدر خائن و وابسته به بیگانه4- شلدون آدلسون

سلطان یهودی قمار، ایران را تهدید می کند!

شلدون ادلسون سرمایه‌دار صهیونیستِ حامی ترامپ، در سن ۸۷ سالگی مُرد. وی در یک سخنرانی خود از آمریکا خواسته بود ایران را بمباران اتمی کند. سرنوشت شلدون ادلسون همانند سایر دشمنان ایران اسلامی شد که آرزوی نابودی جمهوری اسلامی را به گور بردند. رهبر معظم انقلاب چندی پیش به این سرنوشت اشاره کرده بودند. ایشان در سخنرانی 19 اردیبهشت 97، با اشاره به استمرار خباثت همه مسئولان مختلف آمریکایی در همه سالهای پس از انقلاب افزودند: کسانی که آن خصومت‌ها را نسبت به ملت ایران انجام می‌دادند، اکنون استخوانهایشان زیر خاک است اما جمهوری اسلامی ایستاده است.

آرزوهایی که به گور رفتند/ از صدام دیکتاتور و جنایتکار تا بنی صدر خائن و وابسته به بیگانه5- شیمون پرز

پرز ایران را به حمله نظامی تهدید کرد

شيمون پرز، رئيس جمهوری اسرائيل، روز يکشنبه در مصاحبه ای با يک راديوی اسرائيلی گفت که «در صورت شکست مذاکرات ديپلماتيک در مورد برنامه هسته ای ايران، اسرائيل احمدی نژاد را مورد حمله قرار می دهد.»

 

آرزوهایی که به گور رفتند/ از صدام دیکتاتور و جنایتکار تا بنی صدر خائن و وابسته به بیگانه6- ابولحسن بنی صدر

بنی صدر: سقوط جمهوری اسلامی محتمل نیست، قطعی است

بنی صدر در یکی از آخرین مصاحبه‌های خود با رادیوفردا به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب سال ۵۷ گفت: «سقوط جمهوری اسلامی محتمل نیست، قطعی است.»

او همچنین از جمله توصیه‌کنندگان به تحریم انتخابات در ایران بود و می‌گفت: «انتخابات در ایران نه تنها آزاد نیست، بلکه با تحقیر رأی‌دهندگان همراه است، زیرا نه آزادی نامزد شدن وجود دارد و نه آزادی رای دادن.»

آرزوهایی که به گور رفتند/ از صدام دیکتاتور و جنایتکار تا بنی صدر خائن و وابسته به بیگانه

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها