أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۴۰۵۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۲۱ مهر ۱۴۰۰
کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن با توجه به اختلافی که با سرمربی این تیم داشت به صورت مجازی جدایی خود را از این تیم اعلام کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که مدتی پیش با سرمربی تیم اختلاف نظری پیدا کرد و در تمرینات و اردوی تیم در تهران حاضر نشد، سرانجام پس از چند روز کش و قوس خداحافظی خودش را در فضای مجازی اعلام کرد.

خداحافظی مجازی حدادی فر از ذوب آهن + عکس

این در حالی است که رئیس هیات مدیره باشگاه ذوب آهن از بازگشت این بازیکن با تجربه به جمع شاگردان مهدی تارتار خبر داده بود و اعلام کرد جای هیچ نگرانی نیست.
البته از باشگاه ذوب‌آهن خبر می‌رسد که مدیریت این باشگاه هنوز در تلاش برای عوض کردن نظر حدادی فر است اما به نظر می‌رسد تصمیم کاپیتان ذوب‌آهن جدی است و او حتی در گفت‌وگو با یکی از کارکنان باشگاه اعلام کرده که بعید است به تیم برگردد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها