أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۴۰۸۹
زمان انتشار: ۱۵:۱۴     ۲۱ مهر ۱۴۰۰
نشست تخصصی کشوری "زنان فاطمی و زینبی عصر حاضر؛
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: به بهانه های واهی و معلولیت نباید اجازه سقط جنین صادر کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از رسا، نشست تخصصی کشوری "زنان فاطمی و زینبی عصر حاضر با تاکید بر گام دوم و تمدن اسلامی" در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام چهارشنبه 21 مهر 1400 با سخنرانی سرکار خانم خزعلی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ساعت 10 تا 12 بااشاره به موضوع سقط جنین و توانمدی معلولین برگزار شد.

خزعلی با اشاره به ازدواج سفید اظهار داشت: ازدواج سفید حرکتی سیاه و ننگین است که بنیان خانواده را از بین می برد و متاسفانه در برخی از نقاط کشور ما نیز ازدواج های سفید و نگهداری حیوان به جای فرزند مرسوم شده است، عده ای فرهنگ غرب را نشانه به روز بودن می دانند.

وی افزود: کنواسیون های بین المللی می خواهند در 2024 مدیریت کشورها را تغییر دهند و ایران را با کنترل جمعیت همانند عربستان، امارات و ترکیه کنند، 2030 مبارزه با دین را می خواهد و به گونه ای آموزش می دهند که تعصب دینی کنار برود و عنوانی به نام تاب آوری را به جامعه قالب کنند، با واژه تاب آوری فرهنگ دینی را تغییر می دهند و آنگاه سرنوشت ملل مسلمان را تغییر می دهند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به توانایی های معلولین جسمی و روحی اظهار داشت: پس از پیروزی های ورزشکاران پارالمپیک از صدا و سیما خواهش کردم برای تشویق معلولان توانایی آن ها را به نمایش بگذارد که در جواب شنیدم اگر می خواهید از سقط جنین با این شیوه صحبت کنید حق اجرا در هیچ برنامه ای را ندارید.

خرعلی بیان کرد: جمعیت معولان با اجراء فعالیت های مختلفی که خود مدیریت آن را برعهده دارند نشان دادند که نه تنها از افراد سالم جامعه عقب نیستند بلکه جلوتر و پیشرفت بهتری نیز دارند، آن ها در محرم جلسات مختلف و متعدد عزاداری برگزار کردند که با آن شرایط از عهده هر کسی بر نمی آید، نباید اجازه داد به بهانه عقب ماندگی سقط جنین در کشور افزایش یابد.

وی ادامه داد: هرکس بخواهد در صدا و سیما صحبت کند حق مغایرت با کنترل جمعیتی ها را ندارد و نباید برخلاف خواسته آن ها سخنی به میان آید و این مغایر با فرمایشات رهبری در بحث افزایش جمعیت است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ابراز داشت: سازمان ملل رسماً می گوید تصرف کشورها لازم نیست و از درون با سازمان های مردمی و کنترل جمعیتی کشورها را می توان تصرف کرد، نسل کشی و سقط جنین راهی است که سازمان ملل و سازمان های جهانی دیکته کرده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها