يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۴۱۴۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۱     ۲۲ مهر ۱۴۰۰
نیروهای گردانهای قدس پس از آنکه دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین از احتمال ورود به جنگ در حمایت از اسیران سخن گفت، به حال آماده باش درآمدند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از المیادین، گردان‌های قدس به دنبال اقدامات رژیم صهیونیستی علیه اسیران فلسطینی، آماده باش اعلام کرد.

گردان‌های قدس اعلام کرد: ما اظهارات زیاد النخاله درباره آنچه اسیران ما در معرض آن قرار دارند با مسئولیت عالی دریافت کردیم.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین شامگاه چهارشنبه در اظهاراتی تاکید کرد که این جنبش حامی اسرای اعصاب کننده غذا در زندان‌های رژیم صهیونیستی خواهد بود.

زیاد النخاله گفت: ما فرزندان خود را در زندان‌های صهیونیستی رها نمی‌کنیم تا قربانی دست دشمن شوند و در کنار آنها خواهیم بود و با هر آنچه در اختیار داریم از آنها پشتیبانی می‌کنیم حتی اگر مستلزم این باشد که برای دفاع از آنها به سمت جنگ برویم و هیچ توافق یا ملاحظات دیگری ما را از این کار منع نخواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها