أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۹۴۱۷۰
زمان انتشار: ۱۶:۰۹     ۲۲ مهر ۱۴۰۰
در گام دوم واکیسناسیون توسط شهرداری افتتاح ۱۲ پایگاه واکسیناسیون ثابت به همراه ۲۲۰ پایگاه در مساجد و ۲۲ پایگاه در مترو در دستور کار است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از باشگاه خبرنگاران، علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم آغاز مرحله دوم پویش جهادی واکسیناسیون شهر تهران، اظهار کرد:امروز گامی دیگری در جهت خدمت انجام می‌شود و انشالله مردم از سطح بالایی از خدمت برخوردار شوند. تلاش شهرداری این است که از نهاد خدماتی به نهاد خدمت گذار اجتماعی تبدیل شود و تلاش بر توسعه نوع خدمتگذاری و افزایش مشارکت مردم است.

وی ادامه داد:گام اول افتتاح ۲۸ پایگاه واکسیناسیون بود و گام دوم افتتاح ۱۲ پایگاه واکسیناسیون ثابت به همراه ۲۲۰ پایگاه در مساجد و ۲۲ پایگاه در مترو، ۱۰ ون سیار همچنین ۲۲ اتوبوس زندگی به صورت سیار و سامانه ۱۳۷ است. علاوه بر خدمت‌هایی که به مردم ارائه می‌شود، در درون شهرداری تلاش شد تا برای جلوگیری از کرونا اقدام شود. خلوت شدن مراکز به دلیل افزایش مراکز است و اگر دریافت دوم شروع شود دوباره افرایش جمعیت در مراکز را داریم.

زاکانی بیان کرد:در کرونا علاوه بر بحث واکسن که بسیار جدی انجام شد، فاصله گذاری اجتماعی مطرح است و با تعطیلی کاری به پیش نمی‌رود و باید فاصله گذاری منطقی انجام شود. امیدواریم در آینده نزدیک پایان کرونا را ببینیم و سربلند از این مراحل عبور کنیم و همچنین بتوانیم برای دوران بعد از کرونا هم خدمت رسانی را به خوبی انجام دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها