يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۴۲۴۲
زمان انتشار: ۱۰:۲۸     ۲۵ مهر ۱۴۰۰
روند صعودی قیمت ماهی قزل‌آلا همچنان ادامه دارد و طبق مشاهدات میدانی اکنون قیمت هر کیلو از این نوع ماهی به ۸۰ تا ۹۰ هزار تومان رسیده است که باعث واکنش کاربران شبکه های اجتماعی شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خراسان: روند صعودی قیمت ماهی قزل‌آلا همچنان ادامه دارد و طبق مشاهدات میدانی اکنون قیمت هر کیلو از این نوع ماهی به ۸۰ تا ۹۰ هزار تومان رسیده است که باعث واکنش کاربران شبکه های اجتماعی شد.

سُر خوردن قزل آلا از سفره‌ی مردم

به گزارش تسنیم قیمت ماهی قزل‌آلا در طول سه سال بیش از ۵۰۰ درصد افزایش داشته است.

کاربری نوشت: «یه زمانی می گفتن اگه نمی تونید گوشت قرمز بخورید برید مرغ و ماهی بخورید ولی الان با این قیمت ها مرغ و ماهی هم نمی شه خرید و خورد.»

کاربر دیگری نوشت: «به نظرم حالا که مشکل واکسیناسیون توی کشور حل شده بهتره دولت همه هم و غمش رو بذاره برای اصلاح سفره مردم.»

کاربر دیگری نوشت: «داریم به روزی می رسیم که حقوق مون کفاف نفس کشیدن رو هم نده چون با این هزینه های بالای مسکن و قبض آب و برق و گاز دیگه چیزی برای خوردن و پوشیدن نمی مونه!»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها